Friday 16 March 2018

Art Journaling techniques video.

As promised, I'm back with the video of the techniques used for the cards in my previous post. The translucent paints make building up the layers very easy. Now I have used up this piece for cards, it is time to create another very soon!

Comme promis, je suis de retour avec la vidéo des techniques utilisées pour les cartes dans mon post précédent. Les peintures translucides rendent la construction des couches très facile. Maintenant, j'ai utilisé cette pièce pour les cartes, il est temps d'en créer une autre très bientôt!



I know people don't often leave comments on blogs these days, although I love it when they do, so I'd like to share a heart-warming message I received on FaceBook after the video was shared there: "I just watched your mixed media tutorial. Too cool, we see that you've had a blast at freestyle... it's inspiring. I'll have to get back to it ... Basically, it's a reminder to return to my arts journals. Thank you." (Karine, my translation).
I hope you enjoy it too.

Je sais que les gens ne laissent pas souvent de commentaires sur les blogs ces jours-ci, bien que j'adore quand ils le font, alors je voudrais partager un message chauffant que j'ai reçu sur FaceBook après le partage de la vidéo: "Je viens de visionner ton tuto mixed media. Trop cool, on voit que tu t'es éclatée à patouiller... c'est inspirant. Faudrait que je m'y remette … Du coup, ça me remotive de reprendre mes arts journaux.  Merci à toi." (Karine). 
J'espère que vous aussi l'aimerez.

No comments:

Post a Comment