Thursday 26 May 2016

Album: Photographie Souvenirs

A quick post to share parts of the last album I've made for the weekend away with the association Scrap en Bretagne. The album takes about 24 photos and measures 22 x 15cm with lots of interactive parts and ink techniques. The papers are from the Kaisercraft #Me collection  With a few kits left and following demand for another workshop, there are now places available in the afternoon of the 11th June or the kits are available by post. Please contact me if interested.  Thank you -all kits and places are now sold.
Un petit post pour partager le dernier album que j'ai fait pour le week-end avec l'assoc Scrap en Bretagne. L'album prend environ 24 photos et mesures 22 x 15 cm avec des cachettes et des différents techniques d'encre inclut. Des papiers imprimés sont de la collection #Me de Kaisercraft Il reste quelques kits et j'ai eu plusieurs demandes pour un atelier. Alors, il y a 6 places disponibles dans mon atelier de l'après-midi du 11 juin, ou des kits (sans découpes ni tamponnages) sont disponible par courrier. Si vous plaît me contacter si intéressé.  Merci beaucoup, ils sont tous vendus.
Photos de certaines des pages:




I love this collection, and the album was well-received. What do you think? Is it your style?
J'adore cette collection, et l'album a été bien aimé. Qu'est-ce que tu penses? Est-ce votre style?

1 comment:

  1. Beautiful! Warm greetings from Montreal, Canada. Je parle francais aussi. :)

    ReplyDelete