Tuesday 4 November 2014

Gorillas in the mist...

...a mist of ink that is!
I challenged my groups to use hexagons to create a page in our class (3 hours including breaks and chat!) so this is my quick page of photos and scrap paper cut using my Sizzix Framelits Hexagon dies and stuck on to an inked sheet of kraft cardstock with a piece of embossed cardstock, die cut leaves (Sizzix Garden Greens) and sequins. The text is using peg stamps and Sizzix 'Typeset' alphabet on die-cut labels. Everything is also edged with Distress ink.


J'ai demandé mes groupes de scrap de créer des pages avec des hexagones dans la classe (seulement 3 heures avec une pause et bavarder). Alors, voici ma page rapide des photos des Gorilles pris au zoo parc de Jersey. J'ai découpé des photos et des chutes de papiers avec mes dies (Sizzix Framelits) et ajouté une pièce embossé et le feuillage découpé de Sizzix 'Garden Greens'. Le texte utilise les petits tampons alphabet et 'Typeset' alphabet de Sizzix sur étiquettes découpées. Tout est bordé à l'encre Distress.


PS: Je serai avec ma boutique le 8 & 9 novembre dans la salle 'le studer', Plescop (56): Ouvert aux visiteurs 16h00 à 18h00 samedi et 9h00 à 18h00 dimanche.  Si vous êtes à proximité et que vous souhaitez découvrir la boutique vous êtes les bienvenus.
 I'll be with my shop at the crop in Plescop (56) the 8 & 9 novembre: Open to visitors 4-6pm Saturday and 9-6pm Sunday . You are welcome to come and browse if you are nearby. 


No comments:

Post a Comment